PRACOVNÍ PŘÍLEŽITOSTI

Odborná referentka / referent (Opava)

Pro pracoviště v Opavě hledáme odbornou referentku/referenta. Nabízíme pracovní úvazek 37,5 hodin týdně.

 

Na této pozici vás čeká:

  • Zpracovávání stanovených dat a údajů od zákazníků do informačního, pokladního a účetního systému
  • Komunikace s koordinátorem veřejné dopravy
  • Předávání a přijímání informací souvisejících s osobní dopravou
  • Práce pověřené osoby s revizorskou činností + řešení ztrát a nálezů
  • Spolupráce při tvorbě vývěsu jízdních řádů a zpracování interních požadavků na ošacení
  • Kontrola nad odvodem tržeb a spolupráce při účetní závěrce

 

Nástup: leden 2026

Co nabízíme

Odpovídající mzdu

Pracovní úvazek 37,5 h

Jednosměnný provoz

Přesný termín výplaty mzdy

Stravenková karta

25 dní dovolené

Pracovní volno nad rámec stanovený zákonem

Pracovní pomůcky jsou samozřejmostí

Zvýhodněný běžný účet v bance

Slevy při tankování pohonných hmot pro soukromé účely

Zvýhodněné ceny neomezených tarifů u mobilního operátora (volání + data)

Příspěvek na pojištění odpovědnosti za škodu při výkonu povolání

Co požadujeme

Vzdělání ÚSO s maturitou

Uživatelskou znalost práce na PC

Zodpovědnost, vstřícnost, samostatnost

Pojištění odpovědnosti za škodu při výkonu povolání

Řidičský průkaz sk. B

Jak postupovat

Pokud máte o tuto pracovní pozici zájem, vyplňte prosím do formuláře, který je uveden níže své údaje, přiložte svůj životopis a formulář odešlete. Naše personální oddělení se s vámi spojí a dohodnete se na dalším postupu. Máte-li k této pracovní pozici jakékoliv dotazy, obraťte se na kolegy, jejichž kontakty jsou uvedeny níže. Ti vědí o této pracovní pozici nejvíce a rádi vám cokoliv objasní.

Kontakty

Andrea Táborská

personalistka

 

+420 553 609 277

+420 720 880 420

person@tqm.cz

Stanislav Brožek

ředitel osobní dopravy

 

+420 602 795 374

brozek@tqm.cz

V případě zájmu prosím vyplňte

    Jméno

    Příjmení

    Vložte telefonní číslo bez mezer

    E-mail

    Vložte životopis

    Poznámka

    Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním zadaných osobních údajů, přiložených dokumentů a vaší IP adresy pro účely organizace výběrového řízení. Vaše osobní údaje budeme zpracovávat v souladu s GDPR a našimi Zásadami zpracování osobních údajů po dobu organizace výběrového řízení nebo po dobu 6 měsíců od ukončení řešení vašeho dotazu.