PRACOVNÍ PŘÍLEŽITOSTI

Personalistka / personalista

Do našeho týmu hledáme novou posilu, která/ý se nezalekne rutinní práce (evidence, smlouvy - vše musí být v pořádku), ale zároveň má chuť aktivně tvořit moderní personální práci. Hledáme někoho, kdo umí přemýšlet v souvislostech, hledat nové cesty, přicházet s nápady a dotáhnout je do praxe.

 

Co u nás budete dělat:

• Vést kompletní personální agendu (pracovní smlouvy, komunikace s úřady)

• Starat se o nábor od psaní inzerátů po kreativní kampaně a aktivní oslovování kandidátů

• Vytvářet a rozvíjet personální marketing a employer branding (online a offline)

• Spolupracovat na interní komunikaci, přijímat zpětnou vazbu a navrhovat řešení

• Podílet se na vzdělávání a rozvoji zaměstnanců

• Spolupracovat s personálními agenturami a s ÚP

• Být partnerem managementu při personálních tématech

 

Staňte se členem týmu, ve kterém vám kolegové rádi pomůžou a vedení řádně ocení vaši práci!

 

Nástup: listopad 2025

 

 

Pracoviště: Opava

Co nabízíme

Odpovídající mzdu

Pracovní úvazek 37,5 h týdně

Jednosměnný provoz

Přesný termín výplaty mzdy

Stravenky nebo stravenková karta

25 dní dovolené

Pracovní volno nad rámec stanovený zákonem

Pravidelné školení a možnost dalšího vzdělávání

Příspěvek na pojištění odpovědnosti za škodu při výkonu povolání

Zvýhodněný běžný účet v bance

Slevy při tankování pohonných hmot pro soukromé účely

Zvýhodněné ceny neomezených tarifů u mobilního operátora (volání + data)

Co požadujeme

SŠ vzdělání

Min. 2 roky praxe v oblasti HR (nábor, personální administrativa)

Znalost pracovně právní legislativy, základů mzdové agendy a GDPR

Zkušenost se zaměstnáváním cizinců (vhodná)

Pojištění odpovědnosti za škodu při výkonu povolání

Výbornou znalost práce na PC (MS Office, vítána zkušenost s HR systémy a Linkedln Recruiter)

Schopnost spojit pečlivost v administrativě s kreativitou v náboru a komunikaci

Samostatnost, pečlivost, svědomitost, spolehlivost, dobré organizační a komunikační schopnosti

Proaktivitu - chuť hledat co funguje a umět to prosadit

Jak postupovat

Pokud máte o tuto pracovní pozici zájem, vyplňte prosím do formuláře, který je uveden níže své údaje, přiložte svůj životopis a formulář odešlete. Naše personální oddělení se s vámi spojí a dohodnete se na dalším postupu. Máte-li k této pracovní pozici jakékoliv dotazy, obraťte se na kolegy, jejichž kontakty jsou uvedeny níže. Ti vědí o této pracovní pozici nejvíce a rádi vám cokoliv objasní.

Kontakty

Eva Hynarová

personalistka

 

+420 553 609 277

person@tqm.cz

Radka Sošková

vedoucí mzdového a personálního oddělení

 

+420 553 609 234

pam@tqm.cz

V případě zájmu prosím vyplňte

    Jméno

    Příjmení

    Vložte telefonní číslo bez mezer

    E-mail

    Vložte životopis

    Poznámka

    Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním zadaných osobních údajů, přiložených dokumentů a vaší IP adresy pro účely organizace výběrového řízení. Vaše osobní údaje budeme zpracovávat v souladu s GDPR a našimi Zásadami zpracování osobních údajů po dobu organizace výběrového řízení nebo po dobu 6 měsíců od ukončení řešení vašeho dotazu.